חיפשתם הדברת פשפש המיטה? הגעתם למקום הנכון!

הדברת פשפש המיטה זו המומחיות שלנו! יש דרך אחת מובהקת לזהות שיש לכם בבית את המזיק פשפש המיטה, והיא: סימני עקיצות על הגוף. וכתמים של דם על המזרון. פשפש המיטה חי בקרבת בני אדם מהסיבה שהמזון שלו הוא דם. הפשפש מוצץ דם וחוזר חזרה אל מקום המסתור. כך הוא מתרבה די מהר. אם יש לכם סימני עקיצות על הגוף כדאי שתרימו את הסדין ותבדקו אם יש נגיעות של פשפש המיטה בצדדים של המזרון. בין התפרים. בגוף המיטה מתחת ומלמעלה. אם יש נגיעות תתקשרו להזמין שירותי הדברת פשפש המיטה. אל תחכו עם ההדברה זה רק יגביר את רמת הנגיעות. זכרו: פשפש המיטה חי בקרבת בני אדם, הדם שלנו הוא המזון שלו. 

דרכי טיפול ביתיים - הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה יכולה להיות מאוד מורכבת. הסיבה לכך היא: הם מתחבאים במקומות מסתור. ישנם מקרים בהם קשה לאתר את מיקום הקן. כאן נסביר לכם איך אתם יכולים להיפטר לבד מפשפשים! אם יש לכם בגדים שיש עליהם פשפשים, תכניסו את הבגדים למכונה על 60 מעלות. כדי שהפשפשים והביצים שלהם ייעלמו. הוא לא יכול לשרוד במעלות חמות. אל תכבסו את הבגדים על 40 מעלות! זה לא יעזור להדברה שלו. ישנם פעמים בהם פשפש המיטה לא מסתתר על המיטה אלא בקרבתה. על רהיטים. בפינות של הקירות. בכורסאות. ובבגדים. במקרה כזה תרכשו מדבקת דבק לפשפשים תניחו את המדבקה בקרבת הרהיט הנגוע. זה יעזור למצמצם את כמות הפשפשים. יש מצב שעדיין יהיו לכם פשפשים אם מדובר בנגיעות גבוהה, אתם תצטרכו להזמין הדברת פשפש המיטה מקצועית. 

הדברת פשפש המיטה
הדברת פשפש המיטה

זמני פעילות וצורת התנהגות

פשפש המיטה פעיל בשעות הלילה. בדרך כלל הוא נמצא בחדרים שאנשים ישנים בו. כדי להתרבות הוא חייב למצוץ דם. במידה ויש לכם בבית פשפשים, תכבסו את כל הבגדים. את הסדינים. את המגבות. כל בד שקיים בבית שאפשר לכבס תכבסו. זה ימנע את שלבי ההתפתחות של הפשפשים. תנקו את כל הבית בצורה יסודית. אם לא תנהגו בזהירות, הפשפשים יכולים לתפוס טרמפ על הבגדים והמזוודות. במיוחד במקומות שבני אדם ישנים בהם. הדברת פשפש המיטה מתבצעת על ידי מדביר מקצועי. הפשפשים יכולים להימצא בלוחות עץ. במסגרות הדלתות. במסגרת של החלון. במסגרות המיטה. וגם בשקעי החשמל.  זכרו: פשפש המיטה לא יכול להעביר מחלות, אבל יכול לגרום לזיהום. בדרך כלל לא מרגישים את הנשיכה עצמה בשינה, רק יום למחרת כשמתחילים להיות לכם גירודים. ברוב המקרים תראו גם כתמי דם על המיטה.

למה נמשכים הפשפשים?

הדברת פשפש המיטה – למה נמשך הפשפש? הפשפש נמשך לריח גוף האדם. ולפחמן הדו חמצני שקיים באוויר עקב הנשימה שלנו. לאחר שהוא מרגיש בשינויים בחדר שיש ריח של בן אדם. ברגע הזה הוא עוזב את הקן כדי לאכול. ברוב המקרים זה יקרה בלילה כשאתם ישנים. לאחר הנשיכה ומציצת הדם הבטן של הפשפש מתנפחת, זה הדם שהוא מצץ בנשיכה שלו. מכיוון שריח גוף האדם מושך מאוד את פשפשי המיטה תוכלו למצוא אותם מגיעים למזוודות או לכביסה שלכם. למרות שהדם של בני האדם מושך את פשפשי המיטה: ישנם מקרים בהם הם יזונו מבעלי חיים עם דם חם. כמו: כלבים, חתולים, ומכרסמים. איך תזהו עם בעל החיים שלכם ננשך על ידי פשפש? אם לבעל החיים יש גירוד מתמשך, פריחה בעור, דלקת,  וכתמי דם על הפרווה. אם בעל החיים שלכם נעקץ על ידי פשפש המיטה תתייעצו בהקדם עם וטרינר שיסביר לכם איך מטפלים בעקיצה בצורה המקצועית ביותר.

הדברת פשפש המיטה - תמונות של עבודות

פשפש המיטה

איך לזהות נשיכה של פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה מתבצעת על ידי מדביר מקצועי! כאן נסביר לכם איך מזהים נשיכה של פשפש המיטה: כאשר פשפש המיטה נושך הוא מחדיר שתי צינורות חלולים לעור עצמו. צינור אחד כדי לשאוב דם וצינור שני כדי להחדיר לאותו הגוף הנעקץ חומר הרדמה מיוחד שקיים אצל הפשפש. זאת על מנת שהמארח לא ירגיש את הנשיכה בזמן שהפשפש מוצץ דם. אם הפשפש נשך נקודה מסוימת והתחיל לשאוב דם ובמקרה הבן אדם שמארח אותו זז באי נעימות, הפשפש יחפש נקודה נוספת כדי למצוץ דם. לכן יש מקרים בהם אנשים קמים בבוקר ויש עליהם סימני עקיצות בצורת זיגזג. הפשפש לא יפסיק לנשוך עד שהוא יתמלא בדם! אם אתם צריכים הדברת פשפש המיטה אנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

הדברת פשפש המיטה - מקומות מסתור

הדברת פשפש המיטה הינה הדברה מאוד מורכבת. הסיבה לכך היא שישנם שלושה שלבים לטפל במזיק זה. שלב ראשון: משתמשים בקיטור חם כדי לקטול את המזיק. שלב שני: שואבים את כל הביצים והפשפשים כדי שלא יישאר נגיעות של הפשפש בחדר. שלב שלישי: מבצעים הדברת פשפש המיטה. פשפשי המיטה נמצאים בדרך כלל: בתפרים של המזרון, בכריות. בציפיות של המיטה, במסגרות של המיטה, ברגליים של המיטה, בפינות של הקיר, בשידות, במגירות שולחן, במדפי ספרים, מאחורי שטיחי קיר, במסגרות של התמונות, בסדקים של רהיטים, בווילונות, במסגרת החלון, במיטות של חיות מחמד, בשקעי חשמל. תזכורת חשובה: פשפש המיטה לא יכול לנדוד למרחקים, המקסימום שהוא יכול לעבור זה הדירות השכנות לדירה הנגועה באותו הבניין. 

טיפול ומניעה - הדברת פשפש המיטה

הנקבה של הפשפש מיטה מטילה 200 ביצים בהטלה אחת! ביצים אלו בוקעות תוך שבוע עד שבועיים! ותוך חודש עד חודש וחצי הם יכולים להטיל בעצמם. לכן אנחנו ממליצים לכם לא לחכות עם הדברת פשפש המיטה. הקן שלהם גודל בקצב מאוד מהיר. כל המתנה מיותרת תצריך הדברה ארוכה ועמוקה יותר. יש בתים שנגועים ברמה קלה ויש בתים שנגועים ברמה מאוד גבוהה. אם יש לכם בבית פשפשי מיטה פנו אלינו בהקדם. זכרו: תמונה של המזיק יכולה לעזור מאוד בזיהוי של המזיק. תשלחו לנו תמונה ואנו נדע לאבחן את סוג המזיק ואת סוג ההדברה. 

לסיכום: אם אתם צריכים הדברת פשפש המיטה חברתנו זמינה עבורכם בכל עת , לכל שאלה שיש לכם!

אולי תתעניינו גם בשירותים שלנו :

זהירות! תוכן האתר מוגן על פי חוק זכויות יוצרים.

תוכן האתר שייך לשימי המדביר בלבד.

מדי יום אתר זה נסרק על ידי מערכת לאיתור העתקות תוכן.

במידה והעתקתם תוכן או תמונות הנכם חשופים בפני תביעה!

דילוג לתוכן