לוכד חולדות בטירה

לוכד חולדות בטירה הינו בעל מקצוע המגיע לביתכם. הוא מבצע סריקה מקצועית אחר הימצאות החולדה בבית. מעקב אחר אזורי המחייה של החולדה. במידה ומקום הימצאותה של החולדה במצב נגיש אז תתבצע לכידה ידנית. במידה והחולדה נמצאת במקום לא נגיש, תתבצע לכידת חולדות על ידי מלכודות מקצועיות ללכידת חולדות או עכברים.

במקרה ונתקלתם באחד מהאופציות האלה, תצטרכו כנראה לכידת חולדות או עכברים. להקת חולדות במחסן, במקלטים, במרתפים, בבניינים משותפים או בכל צורה שהיא מחייבת הדברת חולדות.

חולדות גורמות לאי נוחות, לרוב האנשים הן יוצרות הרתעה ויש צדק בכך. הן ידועות כמעבירות מחלות וכתוקפניות. בנוסף הן גם מזיקות לרכוש בצורה חמורה מאוד. הן אוכלות כבלי חשמל וכבלי גז ועקב כך יכולה להיגרם שריפה. אם גיליתם שיש לכם בבית מכרסם גדול שנצמד לקירות ומתחבא מאחורי רהיטים, אל תחכו כנראה שיש לכם חולדה בבית. ישנו צורך ללכוד אותה לפני שהיא תגרום לנזק, והיא יכולה לעשות הרבה נזק.

 לא מומלץ לנסות ללכוד את החולדה לבד בעצמכם בידיים, אתם מסתכנים בנשיכה מסוכנת שכן החולדה מעבירה מחלות. לכן אנחנו ממליצים לכם להזמין לוכד חולדות בטירה מקצועי. חברתנו שימי המדביר תשמח לתת לכם שירות ומענה לכל שאלה בנושא לכידת חולדות בידיים או באמצעות הצבת מלכודות.

 

לכידת חולדות בקריית אונו
לוכד חולדות גן יבנה

לוכד חולדות בטירה - תמונות של עבודות

כמה סיבות למה להתקשר ללוכד חולדות?

  •  לוכד מקצועי יעשה את העבודה במהירות ככל האפשר.
  • יחסוך לכם המון פחדים חששות וסכנות.
  • נשיכה של חולדה תצריך ביקור במיון. לא מומלץ!

כמה סיבות למה לא להתקרב לחולדות!

  • החולדה תוקפנית במקרה שהיא מרגישה מותקפת, שמרו מרחק!
  • נשאית של מחלות ומעבירה אותם דרך נשיכה או דרך מאכלים או משקאות.
  • אינה ידידותית לבני אדם.

כמה הסברים לגבי לוכד חולדות בטירה

מה חולדות אוכלות? מה מושך אותם לבתים שלנו? לוכד חולדות בטירה?

 חולדות יאכלו כמעט כל דבר, כל פריט שלא תסגרו באריזה או בקופסא כמו שצריך. בנוסף הן אוכלות אוכל של חיות מחמד. הבעיה שהחולדה נוטה לכרסם גם את האריזות. 

את האריזות שעשויות מקרטון הן מכרסמות ומשתמשות בהן לקנים שלהן. את האריזות פלסטיק נייר ובד הן גם מכרסמות בשביל להגיע לאוכל עצמו.

בדרך כלל מה שמושך את החולדות לביתכם, זה מזון שאתם משאירים בחוץ או שאריות של אוכל שלא נזרק ולא ניקיתם לאחר שאכלתם.

אם יש לכם מחסן או חצר ויש לכם דליים עם מים או מקור מים שמטפטף, יכול להזמין חולדות לאזור מגורכם. הן מחפשות מקור מים לשתייה. 

 

מקום המגורים של החולדות

החולדה חיה במקומות מסתור. זו הסיבה שניתן יהיה למצוא אותה במחילות בקרקע (סמוך למבנים ומתחתיהם). באזורי גרוטאות, קורות, מתחת למרצפות, מערכות ביוב, גגות רעפים, עצים גבוהים, מחסנים של בתי עסק.

 

זמני פעילות וצורת התנהגות

החולדות פעילות בעיקר בלילות. הן בעלות כושר שחייה וצלילה גבוה מאוד. במקרה וראיתם חולדה בשעות היום הדבר מעיד על רמת נגיעות גבוהה, בעיקר בגלל שהחולדה פעילה בעיקר בשעות הלילה. החולדה יכולה לטפס על קירות אנכיים אם הם מספיק מחוספסים.

נזק שהחולדה גורמת

חולדות מכרסמות כל דבר כדי לבנות להן קן. הן מכרסמות רהיטים, בידוד בקירות, חוטי חשמל. במקרה שהחולדה נכנסה לכם לרכב, רוב הסיכויים שהיא תכרסם לכם את המושבי רכב.  במקרה והחולדה תחדור לארון חשמל או לתוך הקיר ותכרסם חוטי חשמל זה יכול לסכן את הבית כולו בשריפה. במצב שראיתם חולדה בבית או במחסן הזמינו לוכד חולדות באופן מיידי. 

בנוסף לכל אלה החולדה מעבירה מחלות בעיקר דרך נשיכה אז תדאגו לשמור מרחק.

איך יודעים אם יש חולדה בבית?

שאריות של גללים מעידים על הימצאותה של החולדה בביתכם. רעשים בשעות הלילה, סימני כרסום על אריזות אוכל או חבילות.

איך מתבצעת הלכידה? לוכד חולדות בטירה

כמה שיטות שונות ללכידה: 

  • לכידת חולדה בצורה הומאנית: לכידת חולדה ללא הרג של החולדה.
  • מלכודת דבק: מפזרים בחלקי הבית מלכודות דבק.
  •  מלכודת קפיץ: מניחים פיתיון על הלשונית של המלכודת והיא נסגרת באופן מידי על ראשה של החולדה. החולדה מתה תוך רגע, וכל מה שנותר לעשות זה לפנות את הפגר שלה.
  • תיבות האכלה: לא מתרחשת לכידת חולדה, אלא החולדה תאכל מהפיתיון המורעל שבתוך תיבת ההאכלה ותמות לאחר מספר ימים. הבעיה עם הפתרון הזה היא שיהיה צריך לחפש לאחר מכן את הפגר, מה שעלול להיות קשה במיוחד אם החולדה מתה בתוך המחילה שלה.
  • מלכודת חשמלית: זוהי למעשה תיבה עם חור כניסה קטן עבור החולדה, כשברגע שהיא נכנסת לתוכה כדי לאכול מהפיתיון שבה, היא סוגרת מעגל חשמלי, מתחשמלת ומתה על המקום. 
  • מלכודת כלוב: לכידת חולדה בצורה הומאנית,  בתוך המלכודת מציבים פיתיון על קרס, ברגע שהחולדה מושכת את הקרס כדי לאכול מהפיתיון, היא סוגרת את הפתח שמאחוריה ונלכדת בתוך הכלוב. והחולדה תשוחרר בטבע.

לכידת חולדה ללא מלכודת!

ישנו מכשיר שנקרא לוכדן – הוא מוט ארוך עם ידית שניתנת למשיכה ובעזרתו ניתן לתפוס את החולדה. המכשיר מאפשר להגיע לתוך מחילות וחורים שיד אדם לא יכולה להגיע אליהם. בנוסף לזה הוא מונע סיכון של נשיכה בעת הלכידה.

 

לכידת חולדות בקריית אונו

כמה כללים איך להתנהג במקרה ויש לכם חולדה בבית!

דבר ראשון לשמור על קור רוח, לא לרוץ ולא להשתולל. חשוב מאוד לבצע הליכה רגועה, לא להבהיל את החולדה כי אז היא תברח ויהיה קשה ללכוד אותה.

שנית לסגור את כל הפתחים, חלונות דלתות וכל פתח מילוט כדי שהיא לא תחמוק החוצה, ולבסוף לקרוא ללוכד חולדות בטירה מקצועי.

לכידת חולדות בקריית אונו

לוכד חולדות בטירה - מחיר?

  • המחיר משתנה מאוד. בין הדברה של דירת חדר או בית פרטי או בניין, לבין הדברה של עסק או משרדים ומחסנים, המחיר נקבע בהתאם למבנה ואיזו בעיה בדיוק.
  • לכידת חולדות בדירה בדרך כלל יכולה להיחסך אם מטפלים בבניין כמו שצריך.  אם היא הקימה לה קן בתוך הבית במקרה הראשון סגירת החורים והפתחים מהן נכנסה החולדה, והדברת הבניין באמצעות פיזור רעל בבורות הביוב ובתיבות האכלה בגינה, המקלטים והמחסנים יוביל לתוצאות טובות יותר.
  • לכידת חולדות בעסקי מזון ובמפעלים דורשת טיפול חודשי קבוע, על מנת לדאוג שאוכלוסיית החולדות לא תגדל ותוביל לפגיעה בסחורה ובמזון הנמצאים בעסק.

מחפשים לוכד חולדות בטירה?

אולי תתעניינו גם בשירותים שלנו :

זהירות! תוכן האתר מוגן על פי חוק זכויות יוצרים.

תוכן האתר שייך לשימי המדביר בלבד.

מדי יום אתר זה נסרק על ידי מערכת לאיתור העתקות תוכן.

במידה והעתקתם תוכן או תמונות הנכם חשופים בפני תביעה!

דילוג לתוכן